Obchodní podmínky
I. Základní údaje
Radim Masár
Nová 1028/11, Mikulov 692 01
Dodavatel je plátcem DPH.
IČ: 49961772
DIČ: CZ7510064056
Email: info@drlhifison.cz, masar@mikulov.net
(dále jen "dodavatel")
Aktuální adresy servisních míst jednotlivých výrobců sdělíme na požádání.
Tyto obchodní podmínky platí pro nákupy v internetovém obchodě www.drlhifison.cz (dále jen e-shop), provozovaným panem Radimem Masárem. V těchto podmínkách jsou dále specifikována práva a povinnosti dodavatele a kupujícího (kupujícím je myšlen subjekt, který má zájem s dodavatelem uzavřít kupní smlouvu).
II. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Seznam zboží na našich stránkách je katalogem běžně dodávaného či akčního zboží. Vyobrazení produktů je pouze ilustrativní. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Objednávkou dodavatel nemůže vždy zaručit dodání zboží. Dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě objednávky. Veškeré objednávky podané prostřednictvím našeho e-shopu jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků, a zákazník bude vyzván k jejich odsouhlasení.
Ceny za dopravu a dalších poplatků může ověřit na stránce s výběrem dopravy.
Ceny zboží jsou platné v momentě potvrzení objednávky dodavatelem.
Pokud není v průběhu obchodního procesu jinak stanoveno, je místem dodání zboží adresa uvedená kupujícím při zadání dané objednávky. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po úplném zaplacení kupní ceny.
Vyplněním registračního formuláře v rámci e-shopu, dává kupující dodavateli souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.
III. Nákupní řád
Dodavatel má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
Dodavatel má právo od objednávky popřípadě kupní smlouvy odstoupit, stane-li se plnění nemožným, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.
Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu, včetně případného dopravného.
S konečnou cenou je kupující srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením, v případě jakýchkoliv změn v konečné ceně bude kupující informován doplňujícím emailem či telefonicky ještě před samotným zpracováním objednávky dodavatelem. V takovém případě bude požadováno dodatečné schválení konečné ceny kupujícím a to emailem, faxem či písemnou formou.
- pokud se zboží již nevyrábí nebo nedodává
- pokud se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží
- v případě systémové, tiskové či jiné chyby elektronického internetového obchodu (e-shopu)
- jestliže je zboží v akční nabídce a již bylo vyprodáno
V. Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího
Kupující, v případě že je soukromou osobou a nikoli podnikatelským subjektem, je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených zákonem č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Odstoupení je účinné od okamžiku, kdy je dodavateli doručeno písemné prohlášení kupujícího o odstoupení od smlouvy. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit plnění do té doby poskytnuté.
Kupující musí dodavateli vrátit vše, co na základě kupní smlouvy od dodavatele získal, včetně originálních balení, kabelů, dokumentace a veškerého příslušenství. Pokud to není možné z důvodu poškození, zničení nebo spotřebování zboží nebo jeho části, je kupující povinen poskytnout dodavateli peněžitou náhradu. Dodavatel kupujícímu v takovém případě vrací kupní cenu sníženou o příslušnou peněžitou náhradu.
Právo na odstoupení od smlouvy kupující nemá, pokud to je výslovně sjednáno mezi smluvními stranami, a dále v případě smluv:
- na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele
- dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání
- na zboží v akčních nabídkách
VI. Reklamace mechanického poškození
Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak viditelně poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem přepravní služby škodní protokol nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky dopravci, či nám. Kontakt na dopravce jsme připraveni poskytnout na našich kontaktních místech, či emailem. V případě reklamace nevyhazujte obal, který bude použit jako důkaz. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.
VII. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách dodavatele v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující neodvolatelně vázán.
Za WWW.DRLHIFISON.CZ Radim Masár